Monday, April 4, 2011

:)

Hm,aku taktahu apa dah jadi dgn hidup aku. Aku sayang dekat Mr.Cool aku tuh tapi entah lah maybe ktorg tkda jodoh nak continue relation ni lagi lah. Lgpn dia sendiri cakap tak ready nak bercinta.Ok fine,aku terima hmm Entah lah aku taktahu apa aku nak dekat dunia. Kekadang fikir jugak kesian dekat mama tuh tiap hari kerja pagi sampai malam lah,kalau lah aku boleh tolong dia cnfirm aku dah buat tapi entah serious aku takda semangat gila nak kerja dgn umur aku sekarang ni pun aku tak pandai nak fikir cara matang. Ergh! please ah,aku taktahu apa dah jadi dekat aku sejak break dgn Mr.Cool aku ni. Ish,nasib nasib. Oh. Mr.Cool,kalau awak tahu macam mana I sayang you kan ,you hargai tak? Haha cnfirm lah tak kan. Its okay. Aku faham! Memang aku tak layak untuk kau kan? Aku tahu dah,well siapa aku nak dgn kau yang PANDAI tuh!

Sayang! Mr.Cool. Awak sebenarnya dah boleh bla dah terus dr hidup saya tau.

No comments:

Post a Comment