Tuesday, July 19, 2011

Me?

Love is cinta?
Leh. sumpah aku geli bila ingat time aku couple dulu,rasa macam bodoh pun adewwwww jugeeekksss. Hahahahahaha nak buat acane en,dah perasaan tu dah datang sendiri.
Hmm,sedih jugak bila lepak je nyna mesti berkepit dengan atok,yus dgn boyfriend dia. Me? alone!
But,i'm happy with my life. Aku ada kawan yang faham aku,yang faham apa aku rasa sekarang. But,please la kawan. Jangan korg lupa dekat aku even korang ada partner korg pun. Im still need kawan yang boleh aku nak luahkan masalah aku,K?
Takda korang aku nak luah dekat siapa doo. For me,kawan penting.


Family?

Hmm I don't know la. Dulu ada je mase nak keluar shopping sesama sekarang haremmm haaa! Yang ada haa masa nak kumpul sekali. Mama tu busy kerja,ayah lagi la jangan cakap. Kekadang tak jumpa langsung tuwwwww, ;(((((( Pelik betul. Sedih pun adewwww,mama lagi laa apa kakak nak bagi je,kereta ipad rumah duit,semua la. Aku ni. Nak belajar suruh kerja. Bila nak kerja pergi memandai daftar aku college perubatan. Yang minat haa dekat courese tuwwww! Bio pun tak tahu, hahaha

No comments:

Post a Comment